klik laju laju laju

Saturday, September 12, 2009

::berbuka di D'santai cafe ::

yuhuuuu..baru sempat nak update n3 pasal berbuka td..
hari ni mmg dh nekad tak nak g pasar ramadhan,,,boring giler..
sbb hari2 dh g kan, so tak tau nak beli ape walaupun ramai org yg menjual dan variety of foods 
yg ade..tp kalau dh hari2...mmg la rs cam dh boring giler..
so aku n buddy decide to have it outside...sbb selalu after membeli belah di pasar
ramadhan, we all akan balik semula ke ofce and berbuka die ofce..
so today mybuddy ckp kite makan kat sana je la..so aku ikut je la..
lagipun senang, tak rushing,,tak payah nak menempuh traffic light yg lama gile on d way nak ke
pasar ramadhan tu,,menyampah aku..
so layan d piccaz taken heh...huhuhuhu..



ni antara kuih muih yg buddy amik..kuih lapis (his feveret), sardin roll (die kate tak sedap..huhu)
and kuih ketayap..


 
ayaq bandung,,,huhuhu buddy kate air kasih sayang,,die kata sbb pink color..
hhmmmm aku tak paham..

ni nasi buddy..die amik sup ikan merah,,tp gambo tak berape 
clear sgt,,tp sgt shedapp sup ikan merah tu..

ni aku punye portion,,,aku amik ikan keli sambal (sgt sedap) + sayur kobis panjang & soohoon + 
kari kentang,,,,shedappp jugak,,,tapi nasi byk gler,,aku tak habis ,,,buddy kata klu byk tak yah la habiskan
huhuhu..sbb die tgk aku dh mengah nk habiskan...huhuhu

apsal snap secret recipe plak ni???...  hhehhe,,aku saje je sebenarnye,,,
actually cafe ni sebelah secret,,,so kat bwh ni gambo cafe ni


 
jeng..jeng..jeng...ni la D'Santai cafe tu,,dekat ss15 subang  jaya..
nmpak tak belakang tu ade ayam tandoori...huiiihhh..mmg sodap
ayam tandoori die..mkn dgn roti nan panas2...mmg best!...world!..

~till now

No comments: