klik laju laju laju

Tuesday, November 3, 2009

:: n3 ke-100 ~award dari Hasue ~

yeah...ni dh n3 ke-100..terima kasih banyak2 kepada sesiape yg sudi
menjengah masuk ke blog aku yg tak seberape ni..tak kire la kpd follower or silent reader..
sesungguhnye aku amat2 menghargai sokongan dr kamu semua..
aku bertambah semangat utk berblog lagi neh..semakin hari semakin best..walaupun di alam maya sahaja kite bersahabat,ttp ianya menyeronokkan...thanks to all!

so aku nak tempek award dr Hasue ni..so kepada kawan-kawan di alam maya ni,aku panjangkan award ini kpd kalian semua..jemput la ambik ye..jgn malu2..tampal shantek2 kat umah masing...sayang korang semua!!!



jemput amik ye kawan-kawan...jgn segan-segan

~till now



2 comments:

Aida Lela said...

wahhh! congrats niza..

nyza said...

thank you aiydalela..