klik laju laju laju

Wednesday, December 30, 2009

:: shopping @ ikea ::

bukan shopping pun..tp tak tau nk letak title n3 tu ape dah..hehehhe
mmg dh aim dua bende ni....so ape die ek..
*
*
*
*
*
*





name die komplement..ala-ala hanger la..aku nk buat gantung tudung sebenarnye..
nnt aku tunjuk ek,camane aku gantung tudung tu..hehehe..price MYR25.90



suke sgt plate putih ni..pastu ade dua plak tu..murah jewww tau..price MYR19.90..

*
*
*
ni aksi takde keje lain , aku tembak jew..
*
*



hehehe..pastu edit sket...mmg waktu aku tembak tu mmg mendung pun..so lps edit2 nmpak cam real je...
ye ker???perasan jer....hehehehe...daaaaaaaa

~till now
 

1 comment:

kakchik said...

salam nyza. kakchik dah lama simpan impian nak pi shopping kat ikea tp belum kesampaian lagi.

kakchik pun berkenan la dgn hanger tu. sblm ni ada tengok dlm youtube kawan psl koleksi tudung dia yg disangkut menggunakan hanger mcm tu.

pandai nyza edit, nampak cantiklah gambar ikea tu.