klik laju laju laju

Wednesday, October 28, 2009

:: dorry fish tempura + steam brocolli ::




yuhuuuu..
hari ni agak rajin lagi utk masak lunch..hehehe.tp masak yg simple dimple je..
yg penting sedap dimakan,,,hehehe..betul tak??
semalam aku g giant shah alam, lps balik dr konvo kawan aku tu..then mybuddy nak makan, so singgah la kat giant..so luch semalam mkn McD je..so lps makan masuk market,aku nmpak dorry fish..aku mmg suke,sbb isi nye yg putih n lembut tu..dlm kepala aku mmg nk buat tempura..
so pagi2 la aku dh kuar kan dr fridge,,so time to cook...tgk la hasilnye...
n tak lupe gak, steam brocolli..mls nak goreng2..steam je..lagi sedap mkn..




ni la die hasilnye..ikan dorry tempura..tepung tempura tu senang sgt nak buat
aku mixed kan tepung 5 sudu + 1 biji telur + air sejuk (yg dlm fridge tu tau) + secubit garam..
senang kan,,sedap tau!..sgt rangup,,krap krup..hehe




ni die steam brocolli..green green...heheheh..

byk lebih ikan dorry tu, yg lebih aku masak sambal cili ape..pun shedap tau!heheheh

till now~




No comments: