klik laju laju laju

Wednesday, October 28, 2009

:: time for scotts emulsion + appeton ::


apesal lak aku buat tajuk n3 camni??...heheheh
aku ke yg nk mkn scotts emulsion + appeton tu..
sbnarnye anak buah aku ni la , si aqil n aqif..
aku seronok tgk gelagat dorang ni, bile  time mkn bende2 kat atas tu la..
mmg la mcm berperang nak bg mkn dorang ni..
 tgk la aksi2 dorang tu...eeee geram aku..




utk tatapan mummy miqhael...ko tgk la kiddoz ko yg tak reti nak dok diam neh...hehehhe

~till now





2 comments:

Jiey Mien said...

Ian plak tak masuk langsung..
Appeton tu bleh la selit2 letak dlm porridge, tp kalo scott, huhuhu.. bercinta!

nyyzza said...

hehehe..mmg bercinta jiey..susah betul nak bg mkn..mcm berperang di buatnye..