klik laju laju laju

Monday, November 9, 2009

:: lepat labu ::


aku mmg suke labu..ape je yg ade kene mengena dgn labu , mmg la feveret aku..so petang semalam
aku ckp dgn mama nk buat lepat labu..heheheh..festime buat neh..so aku g tgk MyR,,naseb baik ade resipi..




ni mase nk bungkus lepat ni..hehehe,,cam susah je..sbb festime buat..





tak cantik sgt lepat aku kali ni..mcm leper je..takpe next time nk cube lagi buat cantik2..
yg penting rase lepat ni sgt sedap..

~till now

p/s: ibu kaseh, amik lepat ni satu...yg lain nak amik bole gak...sila-sila..jgn segan2 tau!..buat cam umah sendiri..adiooosss





4 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

apa yang penting ??

sedappp..KRina dah rasa..Nita bawak gi ofis..kenyang sampai tengahari makan dua keping ... lenkali wat lagi..

KIRIS said...

pergh...buatkan aku lepat pisang satu babe..tp aku tk nak kelapa dalam dia..huhu..

nyyzza said...

to Krina,
heheh..sedap ke?...festime buat tu..

nyyzza said...

to KIRIS,
ok mi,,nnt aku jumpe pisang aku buat tu ko lepat pisang..pastu aku anta ke Oslo..ngeee