klik laju laju laju

Sunday, December 6, 2009

:: banyak kerja ::

salam shemua..
huh dh bersarang2 umah aku ni..baru je seminggu tak masuk..suhhh..suhhhh..hehehhe
ape kabo sume???..sehat??...semoga semua sehat ye..
dh seminggu dh tak buat n3..bkn ape, keje banyak sgt kat ofis, so bile balik umah dh penat..klu dh penat ape lagi kan..tdo la hehehe..kkdg tu cume jengah2 je umah kengkawan sume...
maklum lah nak krismas ni, mmg europe country byk gler shipment...huarggggggghhhhh...
penat..penat..penat..tp nak buat cane kan..dh keje kite,tanggungjawab kite,,kenalah buat kerana Allah..
jangan nak mengeluh ye Niza!...

~till now

p/s: rindu korang semuaaaaaaaaaaaaaaa



3 comments:

Aiydalela said...

epi working nyza...

Aiydalela said...

epi working nyza...

dayah aziz said...

workaholic nye..=p terbaek~