klik laju laju laju

Monday, January 11, 2010

:: lunch @ anis puteri catering , pantai dalam ::




hari sabtu lepas, mysista call..

sista : adik, mama masak ape lunch ni??
aku : mama tak masak le..off day hari ni..hehehe
sista : jom ar gi pantai dalam..kite gi makan kat anis..
aku : ok2..yeeehaaaa

cruising to pantai dalam with myluvly family... hehehe



gulai kawah...sedap sgt! secukup rasa...




gulai siput ...ambik ko..satu besen..byk giler..mmg ramai yg feveret gulai siput ni klu mkn kat sini..




ulam-ulaman...aku suke terung bulat2 tue...manis!cicah dgn budu + tempoyak..hehe




ikan keli bakar + sos percik ( kelantanese style) wallah!




ayam bakar + sos percik




ni la yg aku ambik..
kerdas + jering + terung bulat + terung pipit + nangka..:)




paru goreng...i loiiike...sbb di goreng bersama kelapa...



 meja sapa neh?...penuh tu...hehehe



deretan lauk pauk yg sgt heaven..




dining hall yg sgt kondusif and comfirtable...got air-cond...

 

view from outside..

so aku sgt puas hati makan kat sini..pastu harga berpatutan..
one family only cost about rm48 + drinks (sirap selasish)...ok kann???

p/s : ekceli kedai ni pernah masuk rancangan "" warung kita"..owner kedai ni org kelantan..
environment die pun mcm kat kelantan sbb mase tgh makan tu dorang pasang lagu dikir barat la wehhhh..
kelah demo!..hehehee

`till now





No comments: