klik laju laju laju

Saturday, June 5, 2010

:: Hari telur sedunia ::

salam semua...
hari ni hari keputeraan ke bawah duli SPB Yang Dipertuan Agong..so semua org cuti..
tp hari ni cik niza kerja la oiiii....sbb tuntutan kerja yg sgt byk,dan harus disiapkan, so kena la dtg kerja jugakss..
takpe arini dpt triple pay..yuhuuuu..masyukkkkk..hehehe


Kenapa tajuk n3 hari telur sedunia ye??..sbb hari ni lunch & dinner cik niza asik makan telur je..
sbb dh boring makan ayam & ikan..so nk mkn telur jugak..ye le,nasi tak bole mkn..huhuhu..
alhamdullilah sekarang ni keinginan nk makan nasi mmg tak de langsung..


hari ni start keje pagi.tak macam selalu. masuk petang kan..hari ni masuk kul 930 pg until 630 ptg..
so bfast tadi comp. ade sponsor nasi lemak + karipap..so skip la breakfast..mmg cik niza tak bole mkn sume tu..cume buat segelas milo 'O' panas shj..


time lunch tadi ajak ofcemate g pelita..lunch ramai2 kat pelita..seronok sgt,sbb dh lama tak makan2 borak2 ramai2 cenggini..riuh la kejap pelita subang tu..ahakzzz..apelagi dorang pekena nasi kandar la..hehe..





cik niza cume order 2 biji telur dada + air kosong saja..tak nak minum air manis..
sedap telur dada kat pelita ni..bawang dipotong dadu & tak berminyak sgt..so 2 biji telur dada rm2..ok la kan..jimat...hehehe

utk dinner mlm ni pun cik niza mkn telur dada juga...mls nk pikir nk mkn ape dah..goreng je la telur dada..senang ,ringkas,cepat..pastu mama ade masak daging goreng dan juga masak lemak udang...cik niza pun rase la sket..lepas kempunan...hehehe..kenyang, alhamdulillah..lps tu ape lagi, minum susu SD2 la...kita minum dulu!...

oklah , aku dh mengantuk, mata dh berair2 mase taip n3 ni..penat.letih sume ade..nk rest2 kan badan ni dulu..esok mungkin ke ofce lagi..ade report yg kene settle, isnin nk kene submit kat boss...huhuhu


~tata

2 comments:

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

nyyzza said...

hello hapi..
tq dear..wish u to come again..
have a nice day to u too!