klik laju laju laju

Tuesday, October 26, 2010

a day at kuala pilah....


hai koranggggggggg...
rase dh berkurun aku tak update blog ni..hahaha
sume sbb malassss punye pasal...malas sungguh la...
so aku gagah kan jugak hari ni utk mengupdate ape yg patut...
sian korang kan, asek2 blogwalking kat sini aku takde cerita baru..
eh ade ke yg baca blog aku ni??...hahaha ....

hari sabtu lps aku gi kuala pilah...sbb utamanye g wedding unimate aku..
then g jalan2 la kat kuala pilah..apelagi klu geng cuti2 mesia aku ni yg pegi sekali...
berjalan sakan la...yeeeepeeeee...mmg seronok!...





naseb baik aku sempat snap sign ni...mase dh nak balik baru teringat...mmg aku nk snap sign ni , buat kenangan...ye la lps ni takde dah...hehehe..





congrats hishmi  and wifey fr yr big day!.. gojezz you both!


meh tgk gambar2 yg menarik tertarik wedding kat k.pilah ni...enjoiceee dear reader..






pengapit dua2 ni pun unimate aku jugak..kire pengapit ni husband and wife ni...hehhehe...dorang ni best pren dulu...




berdebar rasa hati bercampur dgn rasa suka....hahahha..lalalala




i loiikeee this pic...trying myhands using DSLR...


yg paling aku admire pelamin kawan aku neh..
meh sini tgk...mmg kretippp abes la..



taraaaa...,ni la pelamin yg aku admire tu...sbb kat anjung rumah...for me ade sentimental value kat situ...hehehe
sbb lain dari yang lain..kan..kan..kan




siap ade fresh flower tau..tak silap aku bunga lily....wangi je...





i loikee the raga2 one...unique!...awesome!..





pasu ni pun aku suke....aduhaiii sume aku suke lah...hahahhaa...sbb mmg cantekk...terbaek lah!



papedomm...and the gang...hehehhe



nasi minyak terbaek dr kuala pilah....
panas2..tgh lapa pulak tuh...adeh..sodap amek!



tiga sekawan..hehehe



tapai pulut yg sgt meveles dibungkus guna daun getah...aku mmg die hard fan tapai pulut neh...hahaha
satu talam pun aku bole habis...lagi2 klu sejuk...adus, sedap la sgt2..


hehehe...aku nk interprem kejap kat blog aku ni..bersama geng2 cuti mesia aku..



cik hana risa , cik niza & cik zura...
thanks bro! (photog of d day)..sbb sudi capture gambo kitorang 3 orang...
arigato gozaimas...





 thanks you guys..sbb sudi teman aku jalan2 g pilah ni...eleh aku tau korang pun suka jalan2 kan..
tu sbb aku ajak korang...hahahah..cayang korang!muahhhhhhhh





siap ade gamelan jugak mase wedding tu..aku suke la gi wedding yg ade macam2 ni...bukan senang tau nk jumpe..betul tak??





cendol pun ado!...buat basah2 tokak ni ha...huhu...thumbs up!!




cendol di datang kan khas dari kg. jiboi seremban..popular kg ni weh..tak silap den lah masuk majalah tigo marin...
sape nk order, tu ado no tepon den lotak...den buat promosi percumo yo ni..pakcik, bagi la den komisen ni ha...hahahaha




tgk songkok pakcik2 tu...semua nye tinggi belaka...hahaha..mmg menarik sungguh la...





ole-ole dari pilah...timo kaseh banyak2 yo...


lps g kenduri kawen ni, kitorang round2 pilah la...apo laie, buddy kata aku & the gang dh macam pelancong la pulak...hahahaha..
kitorang g masjid kuala pilah, solat & tukar baju sume then meneruskan cuti2 mesia....hahaa konon la..





aku gi STJ...sekolah kwan aku si hana risa ni..suke betul die dpt gi sekolah die...
ye la sapa tak suke kan...tmpt jatuh lagi die kenang, inikan pula tempat menimba ilmu...
ha kan aku dh kuar peribahasa....hahahahha



ade pulak bas SDAR...ni sekolah buddy cik niza..
cik M - buddy budak SDAR dulu..hehehe
dan kebetulan buddy mmg ade kat STJ aritu, die ade game rugby...nmpak die kat padang je la..tak jumpe pun die...huhu



after g STJ, kitorang makan cendol lagi...hahahha
dua kali la makan cendol aritu..
cik hana risa ni teringin nk makan cendol kat basten pilah...
die kata nk dekat 15 tahun tinggal kan sekolah..dh 15 tahun jugak la die tak makan cendol kat basten tu..



cendol jagung....terbaek jugak lah!...sedap2...



rm1.30 je tau...murah giler....
dh la sedap, murah plak tu....


adussss aku dh penat,,,nnt aku sambung lagi ek cite...
tempek lagi banyak2 gamba maveless kat sini...


tgu eh next n3, aku pegi istana lama sri menanti...


babai......
muaaahhhhckkkksssssssssss.....

No comments: