klik laju laju laju

Friday, November 5, 2010

: pengat keledek + keladi..edisi nina + niza


hai...
ape kabo sume...
minggu lps, adik aku (cik nina), teringin bebenor nk makan pengat keledek..
tapi aku tak berapa suke la keledek ni...tak berapa nk best...hehehe
 so aku ckp dgn adik aku, tambah la keladi sket masa nk masak pengat tu..
baru feel sket aku nak makan...hehehe..mula2 die cam marah kat aku, sbb mengacau menu hujung minggu die...hahaha..ade aku kesah, aku kakak die adik kena ikut la ckp kakak die ni...weeeeee
cik niza menggunakan kose veto disitu...dushh dushh dushhh







ini la die pengat keledek + keladi versi cik niza + cik nina...
hahahaha...sedap wooo...simpan kat fridge...kasi die sejuk kaw kaw punye...
pastu makan sambil layan mari menari...hahahhaha...best wooooo..
gambar kurennngg dbomb sket..pakai camera hp je...camera gajah takde dcc ketika pengat is ready..
hahahahhah


"deepavali vartukel...."...betul ke eja...hahahahah....wateva....

No comments: