klik laju laju laju

Sunday, November 7, 2010

teh "o" pekat-pekat tak nak gula....


sakit perut mode : my buddy...huhuhu

weh..weh..ape hal tetiba sakit pewott ni...kat first line plak tu...adeh..
meh sini aku stori d mori...
siapakah gerangan yg sakit perut pulak ni..???

sebenarnye semalam teman buddy pegi sentul..
die nak jumpe kawan die..ade hal sket la..
lepas jumpe kawan die tu, die bagi tau aku yg die sakit perut..

"sakit la perut ni.."
"u makan ape tadi?...."...sambil die berfikir berkerut2 dahi
"ntah la...tak ingt...".....dush dush dush...adehhhh
"nak pegi toilet la...nk cari shell..."..

so kitorang singgah la kat shell dekat situ gak...
agak lama jugak la aku memerap dalam keta tgu dia....dh la ujan..seram2 sejuk aku duk dalam keta sorang2..(cepat la kuar...takut duk sorang2 dlm keta..)

dalam lima belas minit jgk la aku duk dlm keta...lama kan?..sbb takut duk sorang2 dlm keta tu yg rasa lama .haha...ye la..skang ni mcm bole jadi..sebab that time is around 0200 am in d morning...agak2 sendiri la kan...
then bile die masuk dlm keta tu rasa sgt lega..sbb tak takut lagi..hehehe
buddy masuk keta, die trus slow kan aircond...aku mcm pelik..knp pulak tiba2 pulak slow kan aircond..

"knp slow kan aircond??..."
"rasanye sakit perut sbb masuk angin, sejuk sangat la aircond ni"..
" panas ke??"...die tanye aku..
tak la biase je....(padahal panas jugak la, & sgt pelik ape kene mengena aircond dgn sakit perut..adehhh..pening..pening)..so aku la yg drive sbb die dh sakit perut bukan main lagi..shiannn kat die...

then we singgah minum ..die tanya aku, nk minum tak.???..aku ok je..aku malas nak tny , sbb muke dh muncung je, muncung die bole ikat reben tau..hahaha...ye la org sakit perut kan...
then die suh aku order air untuk die, sbb die ke toilet lagi...
aku pun order la , air utk org sakit perut ni..





air teh "o" panas pekat-pekat tak nak gula

hehehehe.....taraaaa..ni la air yg buddy mintak kalau die sakit perut..
mmg serasi kat die...klu sakit perut ni la air yg die suh cik niza buatkan tuk die...

bile dah minum..."dh baik dh sakit perut"....senyum kat cik niza....sukeeeeeeeeee..
alhamdullillah...cik niza dah bole bukak reben kat muncung die...hehehe..gurau je..




teh tarik ni cik niza yang punye...kaw kaw punye teh tarik ni mamak ni buat..terbaek lahhh..
papedom kat sebelah tu buat kudap2...feveret buddy, saje je cik niza amik papedom tu..
sambil tgk movie ntah ape ntah , die mkn papedom tu..aku mkn sekeping je tau..die abeskan sume..
adehhhh....

then baru buddy ingt apsal die sakit..
"td mase dinner makan mee goreng...sebab tu kot sakit perut"
aku senyum je...layan kan je cerita die...sbb aku dh agak mesti ade bende yg die makan yg bole buat sakit perut...


ni la kisah org sakit perut + teh o panas pekat-pekat tak nak gula...
jgn salahkan aircond yg sejuk ye syg oiiii...takde kene mengena....hahaha

( just to share here...so sorry fr my colleagues iza & rina who was robbed last wednesday by mat rempit ( seploh biji moto..agak2 ade la doploh org kot..mmg mcm haram!..) at 2.45am after working..naseb baik aku & buddy cepat 5 minit je dari dorang..syukur pada Mu ya Allah..aku masih dibawah lindungan mu..klu tak aku pun mungkin kena ragut!..)





No comments: