klik laju laju laju

Tuesday, November 17, 2009

:: kerabu pucuk paku & the gang ::

salam sayang semua...
alhamdulillah hari ni masih mampu menyedut udara segar..syukur padamu Ya Allah..
ni nak tempek lauk yg dimasak ari sabtu lepas...tak sempat nk buat n3,sbb bzzz sket..layanzzzz gambo yek..





teringin sangat rasanye nak makan kerabu...so buat la kerabu..lepas la kempunan
kerabu pucuk paku & the gang ni mmg feveret aku le...makan ratah gitu jew...
meveles beb!..mmg layan la walau tak makan dgn nasi...



ade plak & the gang i.e kerang, taugeh, kacang botol...huhu..best!..best!..rase nak buat lagi this weekend..
jemput makannnn shemuaaaaaaa...

~till now


3 comments:

fatin sulaiman said...

wahhhhh!! mnarik nyer... mcm sdap... isk..kempunan~

kakchik said...

bestnya.... kakchik pun suka makan kerabu pucuk paku tapi kena exclude la taugeh2 tu, hehe.
memang makan dgn nasi panas, terangkat...

eNaSaN said...

salam ziaraH...


wah sedaPnyer....