klik laju laju laju

Friday, January 21, 2011

kipas opis aku...



yehaaaa...
arini mood happpppppyyy giler baban...
dpt cik "b.o.o.o.n.n.u..$$$$$$ "...
syurkran,,syukran..alhamdulillah....yabeda beeduuuuuuuuuuuuuu..



ni buddy yg shoot..die try guna my 550D..
kipas kat opis aku...walaupun central aircon tp aku nk pasang kipas jugak...haha



biskut bantal...buat kudap2 time lapar kat opis..
mmg laku la biskut bantal ni..hehe

 meh kite tgk gambar my niece..qaseh hannah..hehe
qaseh dah 6 bulan dah..dh pandai meniarap, dh pandai golek2, dh bole makan solid food..




 wahhhhh...qaseh ngantuk ke???..
jaja geram skaf ade munge2 die tu...



 qaseh makan fries kat mc D dgn ibu..




 

jari gebussss qaseh yang comel..
rase nak kunyah2 je...hahaha
abis bergaram2 jari qaseh lepas mamam fries..
nnt jaja banje mamam fries banyak2 ye...
jaja = panggilan aqil , aqif , qaseh kat aku...hehehe
kekadang dgn pelat2 si aqil  aqif tu panggil aku " dada"...adeh...


byeeee...

1 comment:

daddydian said...

wahh..55D! mana gambaq aku? hehe